از پیام حاج‌قاسم به مردم غزه تا انهدام شبکه بزرگ بهایی قاچاق و شبکه‌های ماهواره‌ای غیرقانونی توسط سر
 
خلع سلاح مقاومت وهمی است که محقق نمی‌شود/ جام خشم را بر سر صهیونیست‌ها می‌ریزیم تا زمین و آسمان و دریا برای آنها تبدیل به جهنم شود
 
 سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام مهمی به موضوع غزه و تاکید بر مسلح ماندن مقاومت فلسطینی در برابر تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی پرداخت.
از                       تا
 
سردار فضلی در پاسخ به این سوال که باتوجه به جنایات صهیونیست‌ها در غزه این نامه چه پیامی دارد، تصریح کرد: همان طور که در پیام فرمانده سپاه قدس آمده است ما به وقت خود در این مبارزه عمل خواهیم کرد و صهیونیست‌ها را بر سر جای خود خواهیم نشاند.
 
سردار فدوی افزود:‌‌ همان طور که ما تحرکات دشمن را با دقت دنبال می‌کنیم، آن‌ها نیز همین روند را دنبال می‌کنند، از این رو به رغم رعایت اصول حفاظت و صیانت از اطلاعات دفاعی، چیزی که قدرت بازدارندگی ایجاد کرده است، توانمندی دفاعی، اقدامات مستحکم و پشتوانه‌مندی است که معادلات فکری و ذهنی دشمن را به هم ریخته است.
از                       تا
 
سردار نقدی بیان داشت: عده‌ای در کشورمان به‌اندازه یهودیان نیویورک شرافت و انسانیت ندارند و شعار نه غزه و نه لبنان سر می‌دهند، زیرا یهودیان نیویورک در تظاهراتی مخالف اقدامات رژیم صهیونیستی بوده‌اند.
از                       تا
 
جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: حزب الله لبنان امروز آن چنان قدرتی دارد که می‌تواند تمام شهرهای اسراییل را بدون هیچ توقفی زیر آتش سنگین موشک‌های خود بگیرد و این اقدامات نشأت گرفته از صلابت ملت ایران در مقابل دشمنان است و امروز دیگر دشمنان نمی‌توانند در کیلومتر‌ها دور‌تر بنشیند و بر ملت‌های مسلمان حکم‌رانی کند.
از                       تا
 
 محسن رضایی که با لباس فرم نظامی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قضایای اخیر نشان داد که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نتوانست در برابر موشک‌های مقاومت اسلامی دوام بیاورد و رزمندگان فلسطینی به مراکز مهم اسرائیل نفوذ کردند.
 
امیراسماعیلی در پاسخ به خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران در حسن همکاری داعش با صهیونیست‌ها گفت: داعش اصلا اسلام نیست و تکفیری است و با اسرائیل همکاری می‌کنند چون از یکجا نان می‌خورند.  
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) خاطر نشان کرد: فرقی نمی‌کند که درنده‌خویی چه لباسی پوشیده باشد این‌ها از اسلام و از مظلومیت و از کودک و از جامعه هیچ چیزی نفهمیده‌اند اینها حتی روی شیطان را هم سفید کرده‌اند.
از                       تا
 
عمق کینه توزی عراقی‌ها نسبت به عملکرد سایت راداری فوق از آنجا مشخص می شود که علی رغم پذیرش قطعنامه 598در 27 تیر ماه 1367،حمله ناجوانمردانه عراقیها در 5 مرداد همان سال (حدود یک هفته پس از پذیرش قطعنامه ) انجام شد در واقع  عراقی‌ها با از میان برداشتن سایت راداری سوباشی  در پی دستیابی به دو هدف اصلی بودند با انهدام سایت سوباشی عراقی‌ها سعی در پاسخگویی به عقده سالها حقارت در برابر اراده پدافند همیشه بیدار جمهوری اسلامی ایران با ناجوانمردانه‌ترین شیوه نبرد داشتند.
 
قضیه فلسطین به عنوان مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام نه تنها محدود به زمان و مکان خاصّی نمی‌شود، بلکه در ادوار طولانی و در دیدگاه کشورهای مختلف، به عنوان حیاتی‌ترین موضوع سوق‌الجیشی جهان مطرح بوده است.
  
حمایت بی‌وقفه دولت‌های انگلیس و آمریکا و لابی یهودیان متنفذ در این کشورها از رژیم صهیونیستی و مخارج سنگین صرف مالیات ملت‌های اروپا و آمریکا در جهت حمایت از این رژیم، نمونه‌هایی از موارد مشخص کننده اهمیت فلسطین برای آن‌ها است.
  
آنچه سبب شده تا فلسطین به یک دغدغه تبدیل شود، واقعیت غم انگیز و تحمیلی است که بر ملت آن در 65 سال گذشته رفته و یک رژیم جعلی و غیرقانونی را با اشغالگری، ترور،جنگ و جنایت علیه بشریت در این سرزمین حاکم کرده است.
 
این دروغ بزرگ در بیشتر کشورهای اسلامی شایع شده و در واقع یکی از شایعات و دروغ‌پردازی‌های صهیونیست‌ها و ایادی‌ آن‌ها به شمار می‌رود. مهم‌ترین این ادعا‌ها و شایعات این است: «ملت فلسطین سرزمین خود را به یهودیان فروختند، پس چرا از ما می‌خواهند سرزمینی را آزاد کنیم که فروخته شده و پول آن هم گرفته شده است؟»
 
 یکی از شبکه‌های بزرگ قاچاق عینک با محوریت عناصر تشکیلات فرقه ضاله بهاییت توسط دستگاه امنیتی کشور منهدم شد.
 
مسئولیت این شبکه با فرزند رئیس تشکیلات ضاله بهاییت در ایران به‌نام "ن.خ" بوده است. 
 
در این اقدام مهم دستگاه‌های امنیتی کشور، 8 نفر بازداشت و چندین انبار بازرسی و اموال مربوطه توقیف شده است.
رواز شماره 5915 هواپیمایی این شرکت هواپیمایی که گفته می‌شود خلبان آن اوکراینی بوده است، ساعت 09:25 دقیقه صبح از تهران به مقصد طبس پرواز داشته که پس از مدتی سقوط می‌کند. 
 
هم‌چنین؛ این هواپیما 40 مسافر و 8 خدمه و تیم پروازی داشته که در اثر سقوط تمام این افراد فوت کرده‌اند و در اثر سقوط این هواپیما در محل این حادثه 5 نفر مصدوم شده‌اند.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اعلام خبر تصویب ساختار سازمانی قرارگاه پدافند هوایی، افزود: ساختار سازمانی قرارگاه پدافند هوایی پس از تلاش فراوان مجموعه قرارگاه به دست مبارک مقام معظم رهبری تصویب و توسط ستادکل نیروهای مسلح آماده ابلاغ است.
 
سردار سلامی گفت: حزب‌الله در سال 1996 در یک جنگ 16 روزه، اراده خود را بر رژیم صهیونیستی تحمیل می‌کند سپس حماس و جهاد اسلامی شکل می‌گیرد و اسلام و انقلاب اسلامی محور جدید مقابله با رژیم صهیونیستی می‌شود. از سوی دیگر عقب‌نشینی سال 2000 رژیم صهیونیستی از مرزهای لبنان اولین شکست رسمی رژیم صهیونیستی بود و دلیل آن این بود که حزب‌الله قاعده مبارزه را آموخته بود و به اندازه کافی سلاح و انگیزه‌های اعتقادی و دینی داشت.
 
فرمانده کل سپاه حوادث و فجایع غزه و عراق را محصول همزمان سیاست‌های آمریکا و صهیونیست‌ها دانست و تاکید‌ کرد: سرانجام رژیم‌صهیونیستی در اثر اتحاد شیعه و سنی به زودی فرو‌خواهد پاشید و ما برای آن روز آماده‌ایم.
از                       تا
 
سازمان بسیج عشایری به نمایندگی از خیل عظیم عشایر با غیرت بسیجی سراسر کشور از شما می‌خواهد کوتاهی‌های خود را در جلوگیری از ظلم‌ها و جنایات کم‌سابقه و روزافزون که علاوه بر سایر اقشار در حق کودکان معصوم و بی‌گناه و بی‌دفاع غزه به طور مستمر اتفاق می‌افتد را با اقدامات پیشگیرانه و جدی در برابر ارتش خون‌خوار  و نجس رژیم صهیونیستی جبران کنید و الّا بدانید که علاوه بر مشارکت در این جنایات، در دادگاه وجدان‌ها و تاریخ و در روز حساب که لابد با مسلک و آئین خود به آن کمی اعتقاد دارید، سخت پاسخگو خواهید بود و عشایر را مجبور می‌کنید که وظیفه انجام نشده شما را انجام دهند و سرنوشت رژیم صهیونیستی را رقم بزنند.
 
 عوامل برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای که مرکز پخش آنها در انگلیس و آمریکاست، در استان‌های قم، اصفهان، تهران و خراسان رضوی به پشتیبانی از برنامه‌های اختلاف افکنانه در جهان اسلام مبادرت می‌کردند.
 
بر اساس این گزارش؛‌ این شبکه‌ها در راستای اهداف برخی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و تأمین اهداف استکبار جهانی فعالیت نموده و درجهت مخدوش کردن وحدت و مصالح جهان اسلام در پوشش برنامه‌های مذهبی و شعائر اسلامی فعالیت می‌کردند.
 
این شبکه‌های ماهواره‌ای با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و تعطیل شدند.
 
مشاور مقام معظم رهبری گفت: حمایت ما حمایتی ایدئولوژی و عملی در راستای اهداف و سخنان امام و رهبری است که همان‌گونه که گفته‌اند رژیم صهیونیستی غده سرطانی و وصله نا چسب در جهان است.
 
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) آجا تصریح کرد: این نوید را به ملت عزیزمان می‌دهیم که با روز افزون شدن تعامل‌ها و همکاری قرارگاه پدافند هوایی و سازمان پدافند غیرعامل در کشور و برگرفته از دو جمله زیبای رهبر معظم انقلاب که پدافند هوایی خط مقدم نبردهای هوایی است پدافند غیرعامل نیز باید همانند شعله‌ای بلند شود انسجام این دو نتیجه ناکامی دشمن خواهد بود.
از                       تا
 
 
سید حسن نصرالله، بعد از تمجید از رزمندگان مقاوت اسلامی، روی کلام را به سمت اسرائیلی ها برگرداند و آنها را به تغییر قواعد بازی متهم کرد و گفت: شما خواستار جنگ تمام عیار شده اید. پس ما هم به سراغ جنگ تمام عیار می‌رویم و برای آن آماده‌ایم. جنگی در تمام سطوح. به سمت حیفا، حرفم را باور کنید، به سمت مابعد حیفا و به سمت مابعد مابعد حیفا که این بدان معنا بود که موشک‌ها برای اولین بار به حیفا و حتی به بعد حیفا و حتی مسافت‌های دورتر خواهد رسید.
سردار آسودی تصریح کرد: گروه بعثی تکفیری داعش قطعا چنین جراتی ندارد که حتی در مورد این مسائل فکر کند و هیچ وقت هم چنین برداشت و چنین جراتی را ندارد که خود را به مرزهای ایران نزدیک کند.
از                       تا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سردار ، خبری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:, | 2 AM | نویسنده : محب اهل بیت(ع) |
.: Weblog Themes By KHBT :.